Бухгалтерський супровід салону краси.Бухгалтерський супровід салону краси.

Содержание материала

В Україні для фінансової звітності салонів краси зазвичай використовується робота віддаленого бухгалтера. Так як діяльність салону краси ведеться за спрощеною системою оподаткування (єдиний податок), то бухгалтер на аутсорсингу - це найбільш вигідний і найменш витратний спосіб ведення перукарського бізнесу.

 

 

Замовьте зворотній звязок 

Залиште свій номер, емейл та повідомлення

Переваги використання віддаленого бухгалтерського супроводу салону краси:


• зведення до мінімуму офіційної бухгалтерії,
• професійні знання і досвід,
• знання законодавства і контроль за змінами і доповненнями в законах,
• ведення та здача звітності,
• взаємодія з податковою службою та іншими контролюючими органами.


Що входить в бухгалтерське обслуговування салону краси:


• консультаційні послуги, здача звітності,
• надання платіжних документів,
• контроль за своєчасною сплатою податків.

Ціни на бухгалтерські послуги, бухгалтерське обслуговування ТОВ Хоттей 7.


При такому вигляді бухгалтерського супроводу, власнику салону краси, який є фізичною-особою-підприємцем, необхідно вести записи в книзі доходів і оплачувати податки. Про всі нюанси ведення книги доходів йому розповість бухгалтер.


При невеликій кількості задіяних працівників, вони оформляються як фізичні особи-підприємці на 1-й або 2-й групі. В цьому випадку майстра манікюру і перукарі як наймані працівники не оформляються, і витрати на бухгалтерські послуги будуть мінімальними.


Особливість спрощеної системи оподаткування:


- річний дохід не більше, ніж 1.5 млн грн,
- найманих працівників має бути не більше 10.

2-я група має право на продаж супровідних товарів та інших засобів по догляду, а на пропозицію в оренду робочих місць.
З метою зменшення витрат і не задіяння в роботі касових апаратів, річний дохід підприємця не повинен бути більше 1 млн грн.


Оформлення працівників салону краси. Як оформити выдносини з перукарями, майстрами манікюра в салоні, перукарні.


Для оформлення на роботу адміністратора, майстрів манікюру та перукарів та інших співробітників, необхідний бухгалтер, який буде вести кадровий облік і нараховувати заробітну плату.
Облік працівників ведеться поетапно: постановка кадрів на облік, нарахування заробітної плати, ведення та здача звітності. Бухгалтерське обслуговування салону краси включає ведення кадрових документів, книги наказів, трудових договорів, робочих графіків, табелі обліку робочого часу, ведення документації по нарахуванню та видачі заробітної плати, відпускних, індексації заробітних плат, розрахунок податків і здача звітів.

Якщо Ви оформлююте майстрів, як працівників, то необхідно здавати зівіти:

  • Звіт з єдиного податку
  • Звіт ЄСВ
  • Звіт 1 ДФ

Чи потрібно ставити касовий апарат РРО в салоні краси, перукарні.

  • РРО обовязково приміняють ті ФОП, що працюють у салонах краси,  що привисіли обсяг 1 млн. грн.

 

Також можливий варіант з оформленням господарських договорів, та оформленням майстрів ФОПами. Докладніше про це можна дізнатися, якщо замовити у нас консультацію.


Власнику бізнесу залишається мінімум роботи: оплата податків, роздруківка складених бухгалтером документів і збір підписів працівників.
Головна категорія, для якої пропонується віддалене бухгалтерський супровід салону краси - це підприємці на єдиному податку. Використовуючи у своїй діяльності сучасні IT-технології, бухгалтерське обслуговування салону краси може надаватися підприємцям, які перебувають не тільки в Києві, а й в будь-яких інших містах України.