Особливості роботи бухгалтера рекламної компанії. Бухгалтерське обслуговування рекламного агенства.

Содержание материала

Реклама формує і підтримує зацікавленість споживача в певному продукті або виді послуг, і тому відіграє важливу роль у процвітанні будь-якого бізнесу. Сучасні компанії будь-якого напрямку діяльності рано чи пізно звертаються за допомогою рекламних агентств. Професіонали не просто допомагають просувати продукт на ринку, але і здатні сформувати імідж компанії для придбання популярності і конкуренції з іншими компаніями.


Рекламна діяльність ґрунтується на розробці і подачі інформації про продукт або особі для формування і підтримки зацікавленості у споживача, і має норми, закріплені чинним законодавством.
Існує термін "недобросовісна реклама" - введення споживача в оману, що заподіює шкоду певним особам або державі через оприлюднення недостовірних фактів, двозначних висловлювань, неточності та інших порушень.

Особливості роботи бухгалтера рекламної компанії. Бухгалтерське обслуговування рекламного агенства.


Порушення норм і поширення неправдивих відомостей передбачає адміністративну відповідальність. А, виходячи з вартості реклами, сума штрафів може бути досить високою.

Замовьте зворотній звязок 

Залиште свій номер, емейл та повідомлення

Штрафні санкції можуть бути застосовані при таких порушеннях:


• Використання реклами з «маскуванням» під іншу торгову марку.
• Порівняння з продуктом конкурента, не на користь останнього.
• Введення в оману споживача недостовірними фактами.


Ці та подібні порушення можуть передбачати штрафні санкції в розмірі 5% від реалізованої продукції господарського суб'єкта за останній звітний рік або до 10 тис.Неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Всі ці нюанси повинні бути відомі бухгалтеру підприємства, що спеціалізується на рекламі.

Бухгалтер рекламного агентства повинен знати нормативи документів, що регулюють діяльність рекламних підприємств, зокрема, Закон «Про рекламу», «Про захист прав споживачів», «Порядок накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу», з усіма наявними змінами і доповненнями.

Рекламна діяльність підприємства ґрунтується на наданні різного виду послуг:


• інтернет-реклама, зі створенням веб-сайту і супровідним текстовим контентом,
• контекстна онлайн-реклама,
• медіа-реклама - на радіо і ТБ,
• виставки та презентації,
• Зовнішня реклама.


Рекламне агентство може виконувати види робіт самостійно, користуючись власними кваліфікованими фахівцями, або передоручати роботу фахівцям ззовні. Рекламні підприємства можуть виступати посередниками, передаючи замовлення стороннім компаніям. Таку діяльність потрібно відображати у відповідних договорах або угодах.
Діяльність рекламного агентства, з точки зору бухгалтера, досить проста, однак має свої особливості. Тому без наявності досвідченого бухгалтера в штаті краще довірити цю роботу незалежної аутсорсингової компанії.