Послуги разового характеру - це можуть бути такі послуги, як зміна реєстручіх документів, підготовка до перевірки, тощо

 

Назва послуги Ціна (гривень)
Проходження перевірок за період роботи попередніх бухгалтерів договірна
Внесення змін в попередні періоди із здачею звітності 300
Підготовка документів для відкриття рахунку в банку 250
Підготовка документів для подачі в банк по оформленню кредиту 2500
Підготовка пакету документів та отримання електронних ключів 250
Прогноз податкових зобов'язань до моменту складання звітності (До кінця звітного місяця) 200
Підготовка документів для зустрічних перевірок 250
Зміна засновників 800
Зміна директора 800
Зміна юридичної адреси (в межах одного району в Києві) 1000
Зміна юридичної адреси (з переходом в інший район в Києві) 1200
Зміна видів діяльності (КВЕД) 600
Щорічна подача форми №6 (підтвердження про місцезнаходження юридичної особи) 250
Отримання виписки, витягу, довідки з ЄДРПОУ 250

 

 

Збільшення статутного фонду

Дізнайтесь більше про послугу

 

  • Рішення власників про збільшення статутного капіталу;
  • Внесення змін до статутних документів;
  • Публікація змін в офіційному віснику;
  • Внесення змін до ЄДР.

 

Інформація для замовлення

Ціна: 800,00 грн.

 

 

Зменшення статутного фонду

Дізнайтесь більше про послугу

 

  • Рішення власників про збільшення статутного капіталу;
  • Внесення змін до статутних документів;
  • Публікація змін в офіційному віснику;
  • Внесення змін до ЄДР.

 

Ціна: 1250,00 грн.

 

 

Витяг, виписки, довідки з ЄДР

Отримання довідки ЄДР

Довідка містить інформацію про проведені реєстраційні дії щодо фізичної особи-підприємця або юридичної особи.

 

Отримання витягу з ЄДР.

Витяг - документ, який необхідний при оформленні будь-якої дії у нотаріуса юридичною особою, для отримання ліцензії, при укладанні договорів, для отримання інформації відкритого користування з ЄДР та ін.

Інформація яка може бути включена в витяг:

- дані про взяття на облік;

- місце проведення держреєстрації;

- вищий орган управління;

- розмір статутного капіталу;

- дата закінчення формування статутного фонду;

- керівник юр. особи;

- орган, до сфери управління якого належить юр. особа держ. форми власності або юр. особа, в статутному капіталі якого частка держави становить 25%;

- відомості про осіб, які мають право вчиняти юридичні дії від імені юр особи без довіреності;

- засновники юр. особи;

- філії юр. особи;

- основні види діяльності юр. особи;

- стан юр. особи;

- статус юр. особи;

- телефон для зв'язку. .

 

Ціна: 200,00 грн. / Послуга

 

 

Отримання Виписки з ЄДР

На сьогоднішній день свідоцтво про реєстрацію фізичної особи-підприємця та юридичної особи не існує. Замість цього реєстратор видає виписки з ЄДР. У зв'язку з цим всюди у вас вимагатимуть

 

Термін дії Виписки з ЄДР не обмежений.

 

Ціна: 200,00 грн. / Послуга

 

 

Зміни в ЄДР

Дізнайтесь більше про послугу

 

До єдиного державного реєстру можна внести наступні зміни, що не відносяться до змін в статутних документах;

 

  • Місцезнаходження юр. особи;
  • Зміна керівника;
  • Зміна інформації про керуєте
  • Зміна фізичних осіб - мають право діяти без довіреності;
  • Зміна відомостей про фізичних осіб - мають право діяти без довіреності;
  • Зміна видів діяльності;
  • Відомості про розпорядчому акті;
  • Зміна додаткової інформації;
  • Зміна відомостей про філію.

Інформація для замовлення

 

Ціна: 800,00 грн. / Послуга

 

 

Зміна директора

Дізнайтесь більше про послугу

 

Зміна керівника (директора).

 

Звільнити директора може тільки той орган, який його призначив чи за рішенням суду.

 

У разі якщо зміна директора відбувається за рішенням повноважного органу управління процедура, наступна:

 

1. Рішення повноважного органу про зміну керівника;

2. Внесення змін до ЄДР про зміну керівника;

3. Отримання витягів з органу статистики;

4. За необхідності зміна даних в реєстрі ПДВ.

 

Інформація для замовлення:

 

Реєстрація зміни Директора включає в себе наступні послуги:

 

Підготовка комплекту документів для реєстрації змін (протоколу або рішення, доручень);

Реєстрація змін в Районною державною адміністрації;

Повідомлення органів статистики і отримання витягів з статистики;

Оплата державних мит;

Повідомлення про реєстрацію змін податкових органів.

 

Документи, необхідні для реєстрації зміни Директора:

 

Копія Свідоцтва про державну реєстрацію підприємства (Виписки з єдиного державного реєстру);

Довідка статистики;

Статут підприємства;

Ксерокопії паспортів та ідентифікаційних номерів нового директора і бухгалтера (якщо є).

Ціна: 800,00 грн. / Послуга

 

 

 

Зміна адреси юридичної особи

Дізнайтесь більше про послугу

 

Місцезнаходження юридичної особи - це процедура, яка включає в себе і процедуру змін статутних документів та внесення змін інформації про юр особі.

 

Зміна юридичної адреси може бути двох типів:

 

зміна юр. адреси в межах району;

зміна юр. розташування в іншій адміністративний район.

Процедура включає в себе:

1. Підготовка і подача документів держреєстратору;

2. Підготовка та подача документів до податкової і фонди;

 

Інформація для замовлення

 

Ціна: 1100,00 - 2000,00 грн. / Послуга

 

 

Зміна видів діяльності

Дізнайтесь більше про послугу

 

КВЕДи (коди видів економічної діяльності) підбираються при первинній реєстрації підприємства і визначають його основні, але не виключні, види діяльності. КВЕДи вносяться до ЄДРПОУ, і вони вказуються в витягів.

 

Якщо Ви хочете провести реєстрацію зміни КВЕД, ми підготуємо для Вас необхідні документи й посприяємо в їх реєстрації у всіх державних органах.

 

 Реєстрація зміни КВЕД включає в себе наступні послуги:

 

  • Допомога в підборі правильних кодів видів діяльності;
  • Підготовка комплекту документів для реєстрації змін (довіреностей, реєстраційних карток);
  • Реєстрація змін в Районною державною адміністрації;
  • Отримання нового Витягу з ЄДРПОУ
  • Оплата державних мит.

Інформація для замовлення

 

Ціна: 550,00 грн. / Послуга

 

 

Компанії, що мають в штаті свого бухгалтера, іноді потребують допомоги кваліфікованого фахівця ззовні, так би мовити, консультації людини зі свіжим поглядом на ситуацію. Бухгалтерські послуги разового характеру - популярна послуга аутсорсингових компаній, яка дозволяє вирішити деякі проблеми підприємства в максимально короткий термін.

 

Зазвичай директора звертаються до найманого бухгалтеру для оглядової перевірки ведення бухгалтерського обліку, щоб переконатися в правильності ведення документації або швидко привести в порядок документи компанії. Таку послугу зазвичай замовляють при зміні головного бухгалтера або керівництва компанії, перед майбутньою перевіркою контролюючими органами або в разі продажу підприємства.

 

Якщо бухгалтерський облік у вашій компанії вівся неналежним шляхом, або не вівся зовсім, ви можете замовити послугу відновлення запущеного обліку. Найманий бухгалтер із зовнішнього компанії проведе перевірку документації за попередні періоди, складе звіти і розрахує суми податків, які необхідно сплатити. Одним словом, приведе до ладу всі ваші документи, і за вашим бажанням зможе далі грамотно вести всю документацію вашої компанії, щоб уникнути проблем з контролюючими органами.

 

Також ми надаємо консультації з питань реєстрації підприємства, вибору правової форми компанії, ведення документації, відкриття рахунку в банку, взяття кредиту для розвитку бізнесу і багатьох інших питань. Кваліфіковані фахівці компанії Хоттей 7 відмінно орієнтуються в чинному законодавстві, надають консультації та ведуть всю свою діяльність у повній відповідності з нормами і правовими актами

 

Бухгалтерський календар